Mitt lilla i-landsproblem

Sitter i datasalen och softar. Egentligen borde jag, Sanna, Louise, Lea och Ida jobba på vårt arbete om "Konsumentsamhället" men det får vänta tills senare :P  Tänkte skriva lite om mitt i-landsproblem att HAVREGRYNEN var slut imorse. Så jag fick ingen gröt!  Och sen var mitt Slim and Diet tea slut också. Får inte glömma att köpa nytt! Fast vi hade dinkelbröd hemma så det ordnade sig haha.

Har hittat att par skitsnygga vita jeans från Miss Sixty föressten! Men kan inte bestämma mig... Jag gillar vita jeans, men är det inte lite fel på vintern?

Nu måste vi börja jobba, redovisning på torsdag nämligen. Vi kommer äga, som vanligt haha.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det känns lite fel med vita jeans nu till hösten/vintern. :P men det är sjukt snyggt. :)

Postat av: Amanda

Hmmm... det kan funka nu om du har rätt grejer till :)
Kramar!

2007-10-22 @ 20:30:30
URL: http://Gribbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback