Skor är en flickas bästa vän

Hejhopphoppopphoppppphopppopop!

Kvällens andra inlägg! Imponerade eller hur? Gaah, kom precis att tänka på att det är söndagskväll...  Ni vet vad det innebär. Jo, SKOLA IMORGON. Suuck. Aja, har ialf haft en undebart sköön
helg utan massa plugg & skit (som det annars brukar vara....)

I fredags chillade jag, Ida, Lea och Martin iväg till stan och shoppade. Jag fick ett par nya, heta stövlar av älsk. Han köpte också två par råheta skor på Feet First. Jag säger bara, det är så sjukt mkt skor där att man hamnar som i en skopsykos haha. Vilken tjej kan motstå? :P Sen blev det lite drama när jag tappade bort min väska och inte hade nån aning vilken affär jag glömt den på. Det slutade iallafall med ett litet psykbryt på Zara. " HAR DU SETT EN BEIGE LONGCHAMP VÄSKA?? HAR DU SETT DEN, SNÄLLA???" HAHA. Dör. Det slutade iallafall med att jag hittade den på affären vi varit på innan o kollat cardigans (tänker vara så himla speciell och mystisk o inte berätta vilken affär det var på. Allt.för.pinsamt. Men jag kan avslöja att din mamma säkert köpt hela sin höstgarderob där.) Hursomhelst. DRAMAQUEEN. Men usch, det var läskigt faktiskt!

Sen igår på ridningen fick jag rida Stella, för första gången! Hon galopperade iväg med mig två gng, men när vi väl skulle galoppera så sprang hon in i galoppen istället för att ta fattning direkt. Hm... :/ Men annars var hon jättehärlig och myste med mig i stallet sen :) Skön omväxling från Cavalli som är underbar att rida men som sparkar och bråkar i boxen. Men han är ett ju ett litet busfrö också!

Nog hästprat. FAN SKÄRP DIG HEDVIG. Okej. Hm. Efter ridningen hade ialf "nördgänget" (tss.) revansch med vår pläääjstationkväll. Lika mysigt som vanligt, även om jag som vanligt också åt för mkt. Känner mig fett äcklig men får äta lite mindre till veckan bara.

Saknar Isabel, fett länge sen vi såg. Jag och C försökte ringa henne igår men fick bara ett halvdrygt sms som svar.. Skumt! :/ Hoppas ialf vi kommer ses på lovet. Mi manchi troppo!

Idag har jag myst med älsklingen. Vi har varit på två lägenhetsvisningar, en etta i Årstaberg som var GRYMT snygg. Helt perfekt! Sedan drog vi vidare till en visning i Vasastan som också var skitsnygg, bättre läge än den första också. Så vi får se hur det blir! Är visningar nästa vecka också, så om det inte blir nån av de här så finns det ju fler... Men de var ialf jättefina båda två. (: 


                                 
 
Älsk och jag käkar frukost. SÅ JVLA SÖT. Haha jag blir glad varje gång jag kollar på den här bilden. Kan man ha mer tur än jag har?



Sen en liten pic av stövlarna jag fick av M. <3


Kommentarer
Postat av: pimpi

hihi jag svarde att jag var cp ju;) nee du vi får ses innan, jag ska upp på lovet you know, blev bestämt för någon dag sedan...fan asså vi hinner ju aldrig ses men ha det bra söt!

2007-10-21 @ 21:46:53
Postat av: Hedvig

pimpi: jaa det får vi göra! vilken dag kan du?

Postat av: paulina mikaéla.

vad fina :)

2007-10-22 @ 08:41:34
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Isabelle

Jätte söta stövlar ju, snällt av du bara fick de sådär :p
änvändarnamn: bongcam
lösen: djungelboken

2007-10-23 @ 06:47:45
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Kissekatt2

Nää... var ni på lindex? :O Fast det är inget att skämmas för längre faktiskt. Koftan jag köpte där innehåller faktiskt lite merinoull och är jättefin!

2007-10-23 @ 20:50:03
Postat av: Ida

Sånna stövlar har jag mä :)
Riktigt snygga är dom också ;P

2007-11-09 @ 14:13:51
URL: http://idajuliastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback