Slänger in en lista

10 favoriter:
Färg: Vit
Mat: Sushi
Band: Många! Säger väl Franz Ferdinand. <3
Film: Shjet vad svårt. Jag har nog ingen. Tråkig jag vet!
Bok: Harry Potter såklart, haha.
Sport: Ridning såklart. & fotboll
Årstid: Summer baby.
Veckodag: FREDAG.
Glassmak: "Cookie dough", muums!
Tid på dygnet: Morgonen.

9 för tillfället:
Humör: Glad
Smak:  Coca-cola
Kläder: Cardigan, babydoll- linne, jeans
Bakgrund: Va?
Nagellack: Naturell
Tid: 19:31
Omgivning: Lyssnar på smörig musik haha.
Irritationsobjekt: None

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Nathalie
Screen name: Prinzezz90
Husdjur: Min kanin Rasmus-Noppe
Piercing: Tog hål i öronen när jag var 5
Förälskelse: När jag bodde i Norge var jag dökär i klassens player Kenneth. Och min mamma berättade det för hans pappa och alla fick reda på det. SÅÅÅÅ PINSAMT OJOJOJ.
Musik: Spice Girls. Jag <3 Emma Bunton!
Bil: Eh vet inte ;S
Kyss: När jag var nio typ.

7 senaste:
Cigarett
: Två år sen typ.
Mat: Kyckling och Bulgur sallad
Dryck: Vatten
Biltur: En halvtimme sen kanske, cp fråga!
Kyss: Vid femtiden
Spelad låt: The ark- Girl you're gonna get em
TV-program: Oprah Winfrey

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nix
Brutit mot lagen: yes
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nepp
Kysst någon du inte känner: Aa..

5 nej tack:

Kläder: Emo kläder
Mat: Onyttig
Musik: Dansband haha.
Dryck: Öl, fyfaan
Personlighetsdrag: Påklistrade

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var med Lea, Martin & Cam
Du kan höra just nu: Agnes "Right here right now" Tihi.
Du inte kan leva utan: Martin
Du gör när du har tråkigt: Tänker på kläder i min garderob som jag kan kombinera

3 personer:
Du kan berätta allt för: Ranveig, Älsk, Elin
Du tycker om: Mina vänner
Du inte gillar: Vore fel att skriva det här.

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe Latte, please!
Vår eller höst: Vår!

1 önskan: Att Martin alltid kommer finnas i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Papa J loco

"Du gör när du har tråkigt: Tänker på kläder i min garderob som jag kan kombinera"

haha det är skrämmande. sjukt skrämmande

2007-10-22 @ 01:30:12
Postat av: Anonym

haha till unge i magen... Men naaah till saknad. Jag vill ha BEN AND JERRYS OCH OPRAH. Hoppas du spelar in mina serier.... Sag till mommi att komma till stockholm och bo i min lagenhet, ich siggy!

2007-10-26 @ 10:56:06
Postat av: Hedvig

Ranveig, sorry babe men ingen vill bo i din lägenhet ;P

2007-10-26 @ 11:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback