Tick tick tick Boom

Igår hade jag rekordmånga unika läsare, över 200! Kanske inte så mkt för vissa, men jag brukar ligga runt hundra så det var kul! (; :) Tog det lugnt idag, träffade Irro och käkade lunch för att sedan bege mig till la dentista. De skulle kolla så att inget har "rört på sig" efter att jag tagit ut tandställningen. Det hade det inte och allt såg jättefint ut. Fick se before and after bilder av mina tänder. Fan, det såg rätt jävligt ut innan! Tänder som låg hit och dit och snett och jag vet inte vad. De där två åren var verkligen värda att lida sig igenom.

Irro bjöd också med mig till The Hives- konserten den 4 december. Hon och Stina ska
gå och jag har fett lust att hänga med! Får bara se till och fixa biljetts ;P Sen har jag och Eline bokat till Globen Horseshow den 30 november. Ska shoppa massa hästgrejs på mässan där också. Wihoo!

Näe, nu ska jag plugga lite på specialarbetet i idrott som man måste göra för att få MVG. Jag skriver om GI och "boomen" som det har blivit på senare tid. Fan, man vet att en metod har slagit igenom om till och med ens egen morfar pratar om "matens GI- värde." ;P




Kan ni inte springa hem till mig? Please? Jag bjuder på salta-pinnar och festis!

Kommentarer
Postat av: zara

dpm kan gärna springa förbi hemma hos mej också om dom endå är ute...=P här bjuds det grönsaker och dipp...

Postat av: Erik

jag är en av alla de som läser din blogg i smyg :)

2007-11-07 @ 18:58:32
URL: http://burningheart.blogg.se
Postat av: Hedvig

Erik: Hehe lilla smygläsare där ;)

2007-11-07 @ 19:55:39
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Erik

Jag kan inte rå för det. Du är söt och det är kul att läsa det du skriver...vilket är lite konstigt eftersom jag inte kännner dig men whatever :P

2007-11-08 @ 08:45:05
URL: http://burningheart.blogg.se
Postat av: Hedvig

Erik: Tack så mkt (: Nu ska jag börja smygläsa din blogg också, bara så att du vet! Och jag kommer förvänta mig att du skriver ändlösa inlägg om hur rolig min blogg är haha.

2007-11-08 @ 14:56:52
Postat av: Erik

Hedvig: Haha jasså? Nya läsare är alltid välkomna, speciellt när jag typ inte har några. Hur har du lyckats få så många läsare?
Visst kan jag göra det, men då måste du fortsätta skriva intressanta inlägg(och jättegärna fortsätta lägga upp bilder på dig själv!).

2007-11-08 @ 17:40:00
URL: http://burningheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback