Update my babies

image335

Hejsan hoppsan, lägger in en bild från när jag passade mina kussar för nån månad sen. Vet att de kollar min blogg ibland så PUSS PÅ ER <3

Igår fick jag rida Stella vilket jag inte tyckte var så kul först eftersom hon är unghäst och rätt svårriden ibland.. Men det gick bra endå och Elin som tittade blev så stolt så stolt.

image336 image337 image338

Imorgon ska jag och Sara och Saras kompis Sara (det namnet var tydligen inne på 90-talet hehe) åka till sydpolen och bada :P Det ska bli fett najs! Sen ska jag och mamma ha tjejkväll och säkert se nån löjligt romantisk film och bara mysa. SÅ SKÖNT ATT DET ÄR HÖSTLOV.

Kommentarer
Postat av: Julia

Puss gumsan!

2007-10-28 @ 21:27:33
Postat av: Anonym

Vem vinner outfit tävlingen?
gå in och rösta!

/ LOJS

Postat av: izzabelle.blogg.se

Outfit-tävling i min blogg.

checka in och skicka din outfit :)

KRAMOPUSS.

2007-10-29 @ 09:30:11
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: Millan

Åh, mysa med din mamma är du inte ensam om ska jag säga. Nee, sorrylorry. Måste slöta med din mammas. Dina kussar är alltid söta och bussiga. Herregud allt detta hästande. Löööve you, ses snart!

2007-10-29 @ 22:48:08
URL: http://camomillastaden.blogg.se/
Postat av: ranv

\be mamma maila miiig. |svara pa mina mail tanten.

2007-10-30 @ 10:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback