AIK finns i våra hjärtan

Var på mitt livs allra första match igår mellan DIF och AIK! Det var en kul o spännande match,  trots att det blev 1-1. Och jag kunde alla texterna så jag var en utmärkt hejaklackare, om det nu är så man kallas. Fast jag har jätteont i fötterna idag efter allt hoppande haha ;P Men det var det värt!

Vaknade precis eftersom jag tagit lite sovmorgon. Pallade inte gå på franskan nu när vi har vikarie som är jätteskum. Så det blev lite 'sleep in' för mig istället. Mamma har också köpt två böcker av mina favoritförfattare som låg på bordet när jag steg upp. Värsta snällt!

Nu ska jag få i mig lite frukost innan jag åker till skolan och har latinredovisning (skojigt va? tänk att du missar det!) Resten av kvällen kommer bestå av cello och lite pluggande inför psykologiprovet på onsdag. Suuuuck! Men sen kommer Desperate Housewives och räddar mig! (:


image315




Kommentarer
Postat av: irro.

en riktig inbiten aik-supporter nu med andra ord ;) haha

2007-09-25 @ 22:11:44
Postat av: Millan

sportnörden Hedvig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback