Gör mig vacker för dig

Klockan är 23.00 och jag ska upp om 7 timmar, men jag kan inte låta blir att blogga lite innan jag beger mig till drömmarnas värld. Hela familjen är i Norrtälje veckan ut, så Martin har varit barnvakt till mig den här veckan.
 Idag fick jag föressten vita rosor av honom! Jag är säker på att jag var Amnesty Guard i ett tidigare liv eller nått- för vad har jag gjort för att förtjäna en sådan karl? LOVE LOVE LOVE <3
Sen har vi ätit fett god mat. Vi var på McDonalds och jag åt en McFeast (fullkorn såklaart). Jag är helt frälst, den var utsökt! Mumsfillibabba! Impeccable! 
Imorgon är det fotografering för skolans borgerliga förening och jag och Elin ska sjäälvklart vara med haha ;P Därför jag måste jag ha på mig något moderatigt imorgon.
Åh nu ligger M i min säng och ser så varm och mysig ut att jag måste gosa lite innan jag somnar.

image295

Pussen!




Kommentarer
Postat av: iRiC

Delar inte DU heller Isabella Löwengrips åsikter om att man inte får klä sig hur man vill? Kolla in min blogg och sprid "Jag äslkar Mjukis!" märket vidare! Alla är välkomna!
http://iric.blogg.se/1189687529_isabella_mot_sverige.html

Postat av: L EA

den är underbar...och fotot blev fett bra ju =)

2007-09-13 @ 21:18:49
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Julia

Hej McDonald's bruden! Det känns som om det var evigheter sedan sist, vi måste ses snart igen, eller vad såäger du?

2007-09-13 @ 21:38:05
Postat av: Millan

Tihih sör burgare :D

2007-09-14 @ 10:06:27
URL: http://camomillastaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback