It feels so good to be bad

Tråkiga nyheter, jag är fortfarande sjuk!  Inte för att jag är så pretentiös att jag tar för givet att någon bryr sig, men ändå. Försökte mig på en lektion igår- innan jag insåg att jag inte hade något på skolan att göra. Men oh boy jag kan inte låta bli att smutta på tanken hur mycket jag missar och hur mycket jag kommer efter. Inte hjälpte det av att jag såg jag en gammal episod av Gilmore Girls där äckelpryda och superordentliga Rory stressar upp sig av alla sina inlämningsuppgifter. Jag hatar den där skitungen! Är det bara jag som stör mig på hennes besserwisserattityd och hur vansinningt lillgammal och förståndig hon är om allting? Uah! Sedan får jag ju inte så många nya intryck när jag går sjuk här hemma, så ni måste ju ha förstålse för att jag blir upprörd och retar mig på det stackars flickebarnet.  En annan sak som jag hetsade upp mig lite på är hur FULA alla tjejer är i Top Model. Inte för att vara ytlig, men hallå! Det här är ju ett program som handlar om just yta och då kan man ju inte komma dit och se ut hur som helst. Inte för att jag är så pretentiös att jag tror att någon bryr sig om vad jag sitter här och tycker, osminkad med fett hår och klädd i Martins mjukisbyxor.


I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat


Kommentarer
Postat av: pimpen

stackars eds:P krya på dej
"eh det så, jaaa det e så" aka karwan

2007-09-05 @ 18:19:30
Postat av: Dag-Harald

Det gör inget om du har varit hemma en och en halv dag. Snart är det helg, och då kan du vila.

Postat av: Kissekatt2

Hahaha! Fan vilken sexig outfit!
Jag hatar också Rory btw... Slipper dock se henne.

2007-09-06 @ 11:16:14
Postat av: Millan

"inte för att vara ytlig" hhahahah det är du aldrig. Hon den där Rory asså, hatahata. Krya på dig breee, pözz.

2007-09-06 @ 18:54:17
URL: http://camomillastaden.blogg.se/
Postat av: Dena

hej! ja undrade bara en grejj, jo att får du pengar för dom där reklamgrejjerna för cocoo.se och de du har till vänster?

2007-09-09 @ 17:08:39
Postat av: Hedvig

Dena: Hej på dig (: neej jag får inga pengar för reklamerna utan istället rabatt på produkterna

2007-09-10 @ 18:40:21
URL: http://sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback