"Kyckling på fredag?" Nej tacos!

Efter en hektisk vecka är det så undebart skönt att det är heeeelg! Jag är vansinningt trött just nu, men vägrar ändå att gå och lägga mig. Det vore som att vanherda helgen eller vad man nu säger på svenska. Jag är trött som sagt, så snälla skriv inget taskigt om att jag inte kan stava, okej? Som sagt, det har varit en jobbig vecka och jag förtjänar lite lyxtid. Men jag har ändå en miljon grejer som jag måste göra i helgen. PLUGG och annat hemskt tråkigt. Fyfan säger jag bara. Men det gäller att bara ta en sak i taget och leva i nuet så fixar sig allt. En sak i taget. Det är mitt chillmantra.

Fick föressten en väska av mamsen idag! Skitasnygg, I tell you! Och sedan hade jag turen att få min väntade Canada Goose väst, bilder kommer sedan så du behöver inte oroa dig kompis.

Jag, Elin och Cam var en sväng i stan idag efter skolan. Elin gick typ in i en tillfällig depression eftersom hon inte hittade nått att köpa. Shopoholic, någon? ;P Tss! Sen hade jag och mams myskväll och kollade på Idol men det var svårt att koncentrera sig för hon pratade oavbrutet om hur bra/dåliga alla var haha xD Känner mig som värsta geeken som tackar nej till både fest hos Cam, absintfest hos Sanna och insparksfest men jag orkar verkligen inget annat än myskväll. Ibland måste man få vara ocool och het ändå. 

Åh. Jag är så trött på min sunkiga fickspegel som ligger och möglar i min väska. Den är rosa och så är det en chihuahua på den, så den är rätt söt egentligen, men den har knäckt på mitten så den är inte så värst fräsch längre hehe;P  Jag skulle jättegärna vilja ha någon av de här, fina eller hur?

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

det finns jättesöta fickspeglar i en butik i souk-gallerian. minns inte vad den heter, men ligger på undervåningen, med massa smink+presentartiklar. :)

Postat av: Kissekatt2

Chanel är alltid fräscht!
Du lovade ju värsta heta inlägget den här gången! Fatta vad jag har längtat och så blev man besviken ändå... :(

2007-09-29 @ 16:51:51
Postat av: Julia

Gumsis, I miss you a lot!!

2007-09-29 @ 17:14:09
Postat av: Millan

Elin: "Martin tycker bara om folk som är fulare än han själv"
Hedvig: "Men han älskar ju mig"
Hahahah så röööligt. Det va faktist på tiden att jag fick träffa dig. Men asså liksom vi ba måste ses på lite bättre villkor. Våra dater är typ som din mammas väska, inte alls damp säkra. Du vet att jag aldrig kommer dissa din stavning i alla fall. För det kan jag inte höhö fransare liksom. Åh, fett bra att du insett att din spegel inte passar en fashion-hora som du. Men vet du jag filurar på det där. Inte så smart att ha värsta flashiga spegeln och du ska ha den i handväskan. Där slits den ju har mycket som helst. Meeeen bree löööve you

2007-09-29 @ 18:55:09
URL: http://camomillastaden.blogg.se/
Postat av: Eline

Cam: Ameh, jag menade det inte så mycket =P Du får mig att framstå som en icke-Martin-gillare. Och jag gillar ju honom.
Och jo...jag kanske visar lite shopaholictendenser.

2007-09-29 @ 23:51:24
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Kissekatt2

Hallå! Martin tycker ju om mig också!

2007-09-30 @ 18:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback