Liten och ynklig och 7k

Listen up!

Idag är jag hemma sjuk från skolan. Jag hade feber förut och ont i halsen- men jag ställde ändå klockan imorse. Fast jag insåg när jag vaknade att jag var för sjuk för att kunna gå.. Halsen känns helt svullen så jag kan knappt äta.  Hoppas hoppas att jag blir frisk tills imorgon så att jag inte kommer så mycket efter och kan gå på cellon sen (:  I helgen har jag ridit, festat och träffade  o Julia och Isabel igår.  Yaaay! Vi har inte setts på hela sommaren, så det var trevligt att få catcha up lite ;P De såg välmående ut och så söta så söta!

Nu ska jag ändå gå och försöka få i mig något läckert. Du får gärna smaka om du kommer hit! Men jag är ju trots att sjuk så det är nog ingen vidare bra idé. Som vanligt i min oerhört kändiskåta blogg så publicerar jag lite pics av någon kändis som jag tycker är hot. Har publicerat bilder av Nicole Richie tidigare och vissa blev upprörda av att jag kunde beundra henne överhuvudtaget. Men det är väl annorlunda nu när hon inte är lika pinnsmal skulle jag tro ;) Det var faktiskt jävligt ofräscht. Mycket finare nu!


image290

Kommentarer
Postat av: Angelica

Krya på dig, det är inte alls kul att vara sjuk:(

Postat av: Julia

Hunbun, inte ska du vara sjuk nu heller?! Krya på dig så himla jättemycket och tack för igår! Jag hade det jättemysigt! <33

2007-09-03 @ 17:09:28
Postat av: Sandra

Hon är riktigt fin nu :)

2007-09-03 @ 19:55:00
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-04 @ 17:00:12
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-04 @ 17:14:41
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Kissekatt2

yes, krya på dig för fasen!

2007-09-04 @ 18:53:20
Postat av: pimpen

nej men ursch eds hoppas marin är där och passar upp på dej så där som man blir uppassad när man är sjuk kram gumman krya på dej

2007-09-04 @ 20:59:08
Postat av: Kissekatt2

NU fattade jag vad 7k betydde... D'oh

2007-09-04 @ 23:57:31
Postat av: Hedvig

Haha kissekatt2 är lite blond ;P

2007-09-05 @ 09:26:22
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Kissekatt2

Ja, faktiskt! Har inte råd att köpa hårfärg så jag lär vara blond till slutet av september...

2007-09-05 @ 15:31:11
Postat av: Dag-Harald

Vad glad jag blev när jag läste att du tyckte hon såg ofräsch ut förut. Bra att du ser det!

2007-09-07 @ 08:56:07
URL: http://colalight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback