Liten update

Idag har jag inga lektioner! Okej okej egentligen har jag matte, men sånt kan man ju jobba med hemma. Så vi säger att jag har inga lektioner! Så härligt att bara få göra vad man vill en dag och få långhelg... Sweet!
Kanske åker jag o träffar Sara och Karin en stund- men annars ska jag bara ta det chill och kanske plugga lite. Men bara kanske!

Ikväll ska jag o Martin gå på bio har vi bestämt. Vi har nämligen gratisbiljetter som vi fick när vi var barnvakt till mina kusiner. Såg att av mina favoritböcker- den franska Tillsammans Är man Mindre Ensam kommer på bio den 28 september. Wiho! Den ska jag absolut se! Det är Audrey Taotou som spelar anorektikern Camille, och jag vet att M tycker att hon är jättesöt så han följer nog med då också. Men ikväll ska vi se Ett Öga Rött, hoppas den är bra ;P

Nu ska jag gå ut och jogga, sen får jag se vad det blir till frunch ;P


Kommentarer
Postat av: L EA

Inga lektioner var ordet! Hoppas filmen var bra =)

Postat av: Millan

Vet du han "fladerfalgish" går ju på min skola :D

2007-09-22 @ 11:24:09
URL: http://camomillastaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback