Min förlorade värld

Har precis kommit hem från skolan och sitter och sörplar tranbärsjuice för fullt. Har nämligen urinvärksion (enligt Metro så är nyckeln till en lyckad blogg att man bjuder på sig själv- so here it goes) Tranbär ska tydligen hjälpa mot urininvärksion- får återkomma med resultat senare ;)

Ibland tänker jag att jag valde fel när jag valde Södra latin. Att jag är för puckad för att gå där helt enkelt och att jag bättre skulle passa in på typ Jensen eller något sådant. Inte för att jag säger att man är puckad om man går Jensen, men det känns som att jag drar ner Södras "elit rykte" genom att gå där. Egentligen är jag ju inte alls smart ,och det känns som att jag när som helst kan upptäckas som den dumbom jag faktiskt är. För faktum är att jag har glassat genom hela skolgången genom mitt minne och min attityd om att jag faktiskt vet allting. Men det gör jag inte, jag vet inte ett skit, och det är mitt livs sanning. Jag är egentligen jättekorkad, gott folk!
Jag visste varken vad som hände med Tjenobyl eller att det finns flera färger på Ryssland. Och vad som är ännu värre är att jag faktiskt inte bryr mig särskilt mycket.  Skulle bara önska att jag slapp gå runt och vara livrädd för att någon en gång för alla ska konfrontera mig och upptäcka hur obildad jag faktiskt är.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Sådär kunde jag med tänka om mig själv, men kom i håg en sak, man vet mer än vad man tror.. Man tänker alltid det värsta om sig själv.. Ser det negativa ist för det positiva. Även om du inte vet vad som hände vid Tjenobyl så har du säkert flera andra positiva sidor.. :)

Postat av: Millan

Asså förlåt men du är fan du i huvudet som sriver det här!!! Du är huuuur smart som helst ju. Bara lite naiv, men gulligt. Bree andledningen till att de andra på din skola tror att dom är så smarta är för att dom knarkar. Gah, din hjärna äger!!!
Pözz

2007-09-26 @ 16:08:36
URL: http://camomillastaden.blogg.se/
Postat av: Kissekatt2

Det heter urinvägsinfektion också Heggan... Ännu en sak som du inte visste.

2007-09-26 @ 22:11:46
Postat av: Amanda

jag brukar kolla din blogg (du brukar kommentera stinalee?) och´jag fattar inte varför du klagar du ser bra ut har pojkvän och verkar gå på en bra skola så varför klaga?

2007-09-27 @ 08:23:08
Postat av: L EA

Du är bäst!

2007-09-27 @ 08:56:55
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Hedvig

kissekatt2: jotack jag vet. Du och typ tio andra har redan kommenterat det ;)

2007-09-27 @ 14:21:37
URL: http://sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback