Moderat Märta och Borgar Berit


Idag var det som sagt foto för borgarföreningen i skolan. Så här dryg såg jag ut!  Haha nerå, jag lovar att jag blev hetare på kortet än så här. Hoppas det ialf ;P
 Imorgon är det äntligen helg! SÅ JVLA UNDEBAAART! :D  Sen har vi NOLLNING efter skolan imårn. Får se hur det går, hoppas inte de är torra o vågar bjuda på sig själva. Haha ska jag säga som inte ens kom på min egen nollning men jajaja. Ska se om jag kan fota lite också så att ni får se de söta nollorna! Ägg ägg ägg!

 image296



Kommentarer
Postat av: Cammo

Jag fattar inte hur man kan ha så lite självrespekt att låta sig nollas liksom. Fast du har nog rätt om det spårar ur någonstans är det inte på södra liksom. Seee youu, pöss.

Postat av: Emily

Borgarförening på skolan, det var inte dåligt!

2007-10-07 @ 22:50:06
URL: http://mlyb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback