NOLLNING, Hurra för Ida och Ranveigs avsked

Sitter i mitt rum o lyssnar på Rn'B o chillar fett. Snart ska jag bege mig ut i ovädret för att rida cavaletti (när man rider över bommar- för alla som inte talar i hästtermer) Mamma väckte mig imorse och sa att jag skulle komma upp o käka frukost med henne & Ranveig. Hon hade varit på McDonalds & köpt frukost och islatte så jag det var jäääättegott och en perfekt början på helgen! (: Så snäll så snäll.

Igår var det som NOLLNING efter skolan. Det var fett kul! Vi blev indelade i grupper så vi fick ansvara för fem nollor var. Först skämde vi ut de små söta liven och sedan kladdade vi ner dem. Jag hade ingen aning att kladd kunde vara så kul. Att kladda ner andra förstås. Men det var roligt! Och jag hoppas att de hade lika kul som vi! Som vanligt glömde jag min überbra kamera hemma, så jag tog förstås inga bilder. Men
Elin hade med sig sin kamera som är ganska cp men ändå liten och söt.
Sen fyllde min kusin Ida 11 år igår så jag kunde inte stanna så länge... Så jag vet inte om min grupp av nollor vann eller inte! Hoppas det, för de var verkligen jätteduktiga och gjorde precis allt som vi sa åt dem att göra. Hur pinsamt det än var haha ;P

Ida fick den senaste The Sims av oss och hon blev jätteglad! Sen fick jag träffa min mormor och morfar som jag inte sett på jättelänge. Najs, najs, najs, najs! Och Ranveig fick visa upp sitt nya korta hår för alla som knappt kände igen henne ;) Och så blev det lite sorgset när vi skulle gå och alla skulle säga hejdå till Ranveig. PÅ TISDAG ÅKER HON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback