Sextips ;P

Försökte lite lätt fånga ditt intresse med rubriken för att du skulle läsa vidare. För jag menar, hur intressant är det egentligen att läsa vad jag gjort idag, vad jag ätit, vilka jag varit med osv.osv osv i en oändlighet som skulle göra vem som helst självdestruktiv.  VEM BRYYYYR SIG?  Och om du gör det så blir jag förstås väldigt smickrad, men sannolikt inte. Du trodde att det skulle handla om sex så då läste du. Och nu är det försent, nu bara måste du läsa vidare!

Filip och Fredriks ÄR roliga, på riktigt! Var på inspelning av deras nya program Boston Tea Party igår och kom fram till att de är riktigt roliga snubbar!  Du har säkert redan dragit den slutsatsen, men jag är lite seg av mig. Och Fredrik är rätt snygg, kanske inte döläcker men det gör liksom inte ont i ögonen av att titta på honom. Hursomhelst, tackack Andrea för biljetterna du är gulligullgulli.
 
Kom precis att tänka på varför man alltid säger Filip & Fredrik och aldrig Fredrik & Filip. Det ska jag börja säga! Allt för att få känna mig lite speciell.

Hitills har jag haft en jätteskön dag, har först varit och orienterat. Jag, Sanna och Ida åt mest blåbär och följde efter Louise och Eline som verkade ha koll på läget haha ;P Vi tog kontrollerna i lite fel ordning men det gick ändå finfint. Förutom när Eline ramlade och vrickade foten... Fast sedan träffade vi några dagisbarn som var på utflykt och deras fröknar plåstrade och smörjde in hennes stackars fot så hon mådde lite bättre. (:

Hoppas att du läste hela inlägget nu och inte slutade läsa bara för att det inte handlade om sex. Förlåt dåh! Nästa inlägg blir smask, oki?

Nu ska jag spela lite cello och sen läsa ut The Alchemist.
 PUSSISSSSSSS


image316




Kommentarer
Postat av: Katarina

" Du trodde att det skulle handla om sex så då läste du. Och nu är det försent, nu bara måste du läsa vidare!"
HAHA jaa helt sant! :D

Postat av: louise

Du fick då min uppmärksamhet :)

2007-09-27 @ 15:27:55
URL: http://cypaz.blogg.se
Postat av: Kissekatt2

Hur ska man kunna lita på att nästa inlägg kommer bli värsta hett när du redan lurats en gång. ;P
Varsågod! Jag ÄR gulligullgulli! ;D

2007-09-27 @ 16:43:28
Postat av: L EA

Min fossing mår bra nu =) Varför var inte mina dagisfröknar så snälla? =P

2007-09-27 @ 20:52:44
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Millan

Fett smart ju. Håller med dig om att Fredrik är en liten puddig *fniss.

2007-09-27 @ 23:14:25
URL: http://camomillastaden.blogg.se/
Postat av: Dag-Harald

Eyy, hoppas du spelar in desperate till mig!!!
aaah, blir avundsjuk....ben and jerrys....tv....bio... aata aacklig musli med dig och avokadomackor och kolla pa will and grace. Jag taanker pa ben and jerrys varje dag.

2007-09-28 @ 16:24:40
Postat av: Ranveig

eyy, maila mig och beraatta vad som haande pa filip och fredrik!!

2007-10-05 @ 12:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback