I hate mondays

Jag har ju kastat kommentarer omkring mig om att "bloggar är så ute" och "jag ska lägga ner min blogg" men jag luras förstås bara lite, för att göra mig själv lite speciell såklart. För jag ska ju inte lägga ner min blogg- det vore ju för sorgligt.
Har inte skrivit på ett tag så jag borde väl ge en update om jul & nyår. Någon detaljerad beskrivning blir det dock inte. Över julen har jag iallafall ätit gott, fått fina klapps och umgåtts med härliga människor! Nyår blev väldigt lyckat med dagen uppdelade i flera små fester. Haha, skitkul var det ialf!

Här är en bild av vårat hus i Viksjö där vi var över jul. Fast vi var mest hos mormor &morfar förstås ;P
image362

Och här är en bild av Martin & mitt hus om han nånsin drar sig hit (:
image363

Och här är vårt vardagsrum & kök.
image364  image365

Sen lite shoppingupdate, naturligtvis. Har precis köpt ett par skitsnygga stövlar som faktiskt påminner lite om ridstövlar. De är bruna, kommer från Vezzano och kostade en mindre förmögenhet. Sen letar jag efter en väska och funderar på den här från Friis & Co:

Friis company handväska

Nice huh? Nåja. Nu ska jag dra mig iväg till skolan efter en fyra timmars håltimme.  Idag är nämligen första dagen i skolan. Nåja igen. Jag tröstar mig ialf med att vi snart ska till ÅRE ÅRE ÅRE ÅRE!!!

Kommentarer
Postat av: karro

haha jaa där har man stugorna :D

Postat av: Cammo

Norrland, allt jag minns är: tuttutuuu. Alltid mardrömmar

2008-01-08 @ 13:32:19
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: Joanna

är bloggar ute? har jag missat nåt lr? :O ;-)

2008-01-13 @ 23:33:11
URL: http://yoanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback