Se upp fettet för här kommer friskis

IDAG ÄR DET FREDAG! Wihoo! Jag vet att jag alltid har en liten fredagshyllning i min blogg, men det är bara världens mest underbara dag. Och dagen började fantastiskt bra med morgonmys och en snosig Martin bredvid mig i sängen.

Just nu sitter jag och Elin i datasalen och kollar på hästbilder (inget nytt under solen alltså, vi är ena riktiga små hästflickor i själen ;P) Imorgon är det nämligen ridning efter två veckors uppehåll och jag är så taggad!


Efter skolan ska jag och E bege oss till Friskis & Svettis. Dock har vi båda världens träningsverk från gympan igår så vi får se hur det går. ;) (: Vi ska gå dit och kolla om det är bra, och isåfall tänkte vi köpa kort där. Jag saknar verkligen att träna så som jag gjorde förut, känner att jag inte alls är i lika bra form längre. Men nu blir det förhoppningsvis ändring på det. Nu jävlar ska jag bli vältränad!

Såg föressten den här jackan som Elin Kling hade på sig. Kommer från Indiska och är bara så störtsnygg! Får se om jag slår till!





Ida är föressten sjuk idag, så jag skickar lite cyberkärlek till henne och hoppas att hon kryar på sig! <3

Kommentarer
Postat av: j

DEN ÄR sjukt snygg, vilka cravings!

Postat av: karro

vilekn snygging:P du, hur har du fått all reklam på din blogg;)?

2008-01-13 @ 19:38:14
URL: http://karroooo.blogg.se
Postat av: Joanna

va ida sjuk på riktigt? eller hoppade hon bara över skolan som vanligt, haha *skojjar*
lol fick du också träningsverk av gympan? alla fick det, men fett konstigt, vad vare man fick det av egentligen? för vi sprang ju bara fram och tillbax...
men ha det bra iaf, vi ses i morron, måndag, orkar inte, men vi har inget val. Dagen börjar med franska (Per Axel) kan liksom inte bli värre.. usch...
puss puss

2008-01-13 @ 23:30:48
URL: http://yoanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback