SOFT PÅ EN TORSDAG

 Jag sitter här på en vanlig torsdag och är fett utvilad, hur ofta händer det? Jag har inga lektioner idag förutom symfoniorkestern klockan 15. Helt underbart!

Igår var jag och Elin och tränade på Friskis & Svettis. Jag köpte kort där igår, så nu kan jag gymma, gruppträna och träna spinning hur mkt jag vill, och om jag betalar lite extra kan jag sola solarium och få massage också. Hääärligt va? ;) (; Känner mig jättefräsch efter ett pass! Jag kommer träna onsdagar, fredagar och söndagar hade jag tänkt och sen blir det ju gympan i skolan och ridning så sammanlagt kommer jag träna typ fem gng i veckan.

Min kropp kommer vara så het inför beach 2008! HAHA.

Igår var jag barnvakt till mina kussar vilket var jättekul! Och imorse sålde jag min ridlektion som jag inte kommer kunna använda när jag är i Åre. Och imorgon ska jag sälja min jacka. Jag säger bara MONEY MONEY MONEY! Så nu kan jag börja fredagsshoppa igen haha.

Nu ska jag gå och dricka osunt mycket kaffe och kolla igenom redovisningen  som jag ska ha i latin imorgon. BYE BEJBIS.

image366


Martin är så sööt när han posar med Chanel. Copyright Andrea.




Kommentarer
Postat av: issa

jag saknar er som fan också:)

2008-01-17 @ 20:19:05
Postat av: Millan

galen bild. hoppas vi ses i kvälla. PUSS

Postat av: Millan

men fjortis uppdatera liiite va. ses söndag, så fnissigt det ska bli:)
PUSS

2008-01-24 @ 10:35:06
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: dag-harald

död blogg?

2008-04-02 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback