Tjäääjkväll

Två inlägg på en och samma dag! Oh my oh my. Men bli inte alltför bortskämd nu ;P

Jag har ett litet töntpojekt pågång.  Jag ska nämligen fota alla som jag har på min kontaktlista så att varje gng den personen ringer så kommer en bild upp! Absolutely fantastic. Och det här har jag precis listat ut. Igår lärde mig Martin också hur man använder T9 något som var helt främmande för mig. Varför har ingen berättat för mig om T9förut? 
Hursomhelst så blev Ida mitt första offer för mobil-plåtningen. Här står hon på perrongen i Telefonplan påväg till skolan. Det kommer blir väldigt  tråkigt sen när jag kommer vara mkt i Martins nya lägenhet på Thorildsplan. Kommer sakna att ha sällskap på mornarna :/

image359

Här är två bilder av Älsk från bandyn igår (AIK vann!). Visst ser det ut som två olika personer?

image361        image360

Ikväll ska jag, mams och Nannie ha tjejkväll med tjejig bulgursallad (vad annars? :P) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cammo

Härligt att din blögga är lite aktiv igen. ses snart. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback